helgens slut

Nu var helgen snart slut..och är ledig måndag o tisdags...som troligtvis kommer spenderas av städning här hemma...gott om slipdamm överallt igen... Väga mig på kvällen.. känns väl som man kan ha gått upp nått hekto.
Igår så hjälpte Niklas mig o byta däcken på hans jobb...schysst,han fick en hundring för det...bättre än 250 kr.. sen kom jag hem till en tapetserande pappa-..o mamma hade plockat undan lite...Mina 2 änglar i livet.. Fick en fin julklapp med som jag inte väntat med... fick nästan dåligt samvete.. Pappa gjorde ca halva hallen igår...och vi har bara en vägg kvar drygt..så snart är det klart :) Bara köpa lister och så med.... Ska man ha en stor tavla i mitten eller bara ljuslyktor?



när jag körde hem farsan så köpte jag med mat hem till Hovby som jag bjöd morsan o farsan på... Vid 20 körde jag til Emma o myste med kissen o hennes barn...o vovven..

nu när jag kommit hem från jobbet i helgen har jag bara tatt d lugnt.inte mkt jag kunde göra för att hjälpa farsan.. längesen jag tog de så lugnt..rätt skönt faktiskt.
Andra chefen hörde av sig med..så ska jobba en dag till nästa vecka...Ons-sön på extra jobbet...och ons-fre på sjukan....tufft...men kan nog va värt pengarna i december...de går ju alltid åt.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0