Andas ut Sabina

Ibland undrar man vad för folk som har körkort....Vem ligger 80 på motorvägen!!!!!!!!!!!!! O hann inte köra om heller innan min avfart kom...Skit på er säger jag, sånt som orsakar olyckor. Likadant de som ligger o nosar en i röven...Ibland ställer man frågan "Luktar de gott?" o bromsar lite... Helst ska de va en ny bil med som ligger bakom. O dessa personer som inte fattar grejen med helljus...att de faktiskt ska blända av när det kommer mötande bilar...och sätta på helljuset EFTER de PASSERAT mig..inte när de är brevid o får det rakt in i ögonen..AH!! haha...var tvungen o få ur mig detta.. Ni skulle se mig ibland i bilen hur jag sitter o svär o grumlar för mig själv...Ibland åker det upp ett finger då o då..Som idag när jag skulle in till stan. KOmmer körande vid trafikljuset och ska svänga höger mot stan. Precis så jag hann innan det slog om med...Iallafall där är två filer på den vägen jag svänger in på...Så mötande bilar som ska svänga på samma håll som mig, väljer att svänga in i MIN fil där jag kommer...Hade jag inte bromsat hade min sida varit mosad. Jag menar hur svårt är det och se en stor Volvo bil?...så där blev det ett finger, och inget jag skäms över! Haha..
En sak till så ska jag lämna ämnet. På Stora Torg...där är INTE övergångställen gott folk!!! Ni kan inte bara springa ut på gatan...Där va en klunga som nästan precis hade tänkt gå över, men jag gasade på lite....Fan heller..
Måste förresten boka tid för besiktning...eller boka om snarare...Ska bli spännande..har en gissning på avgasröret men annars får vi se..

Dagen har varit lugn idag. Tog en skön sovmorgon...sen har dagen bestått av slappande, plockande, in till stan, o Hovby en sväng. Träffade på Hoffnoff (ursäkta hehe) på stan, trevligt:) Även lilla Sandris..
Har försökt ändra om lite i köket men blev som det var innan hehe... Trivs inte direkt med köket på något sätt, även om det e relativt nytt..Även om det e fint, så e jag inte så förtjust i Ikea kök..Inte mkt o göra åt...likaså badrummet...Granskar väl för mkt hehe. Tänkte börja planera renoveringen av garderoberna lite...o räkna på hur mkt det kan kommas o kosta...blir ju skjutdörrar med o bekosta.. Sovrummet o hallens väggar får nog vänta lite. Tyvärr är man inte gjord av pengar (tar gärna emot) haha.. Hade helst velat ha ett hus känner jag:( Har ni tips på var de har bra garderober man kan sätta ihop själv så är det bra..förutom Ikea som jag redan vet..

Såg en vovve jag ville ha idag..på blocket...dyrt...16 000kr bara.. det får allt vänta det ja..

Idag lagade jag faktiskt mat...Ja jag vet, helt otroligt. Blev fläskfile´ med potatisgratäng o bearn.sås...Vet att det inte är det allra nyttigaste alternativet men får väl träna bort det nästa vecka... Trött på att jag blev förkyld nu när man har kommit igång med träningen.
Imorgon så blir det lite bio tittande. True Grit, hoppas den är lika bra som det sägs.

Kan någon sponsra mig med 3500:- så jag kan köpa ett litografi av Gynning? hehe..tänkte bara lägga ut frågan haha..


Kommentarer
Postat av: Bea

hehehe du verkar nästa ha sämre tålamod än mig ju i trafiken :P

2011-03-19 @ 11:10:53
URL: http://snackaom.blogg.se/
Postat av: sabbe

haha..ibland så nöter det på en..

2011-03-19 @ 11:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0