Shit vilket pass:P

Då blev det ett glapp igen hehe..
Denna veckan har väl vatt rätt lugn än så länge...
I söndags så var vi i Ullared, vilket var trevligt:) Tack för sällskapet:) O kan tala om att Madde inte hängde med...kors i taket jag vet haha...Sorry Madde:P Vi kom väl dit o gick in vid halv 9...(de öppnar 8)...Så vi fick parkering nära och det var lagom lite folk i affären... Men mot middag o eftermiddagen var det mycket folk...Pain in the butt...haha.. Men på något vis så lyckades man handla alldeles för mkt... Men vissa grejer kostade lite mer också, men nu har man det iallafall. Köpte 2 Converse väskor o de kostade 299:- så blev ju liten summa..o gardiner för 500:-..osv.. Men är nöjd med den dagen, är så skönt och komma ifrån sin vardag och göra lite annat som man inte gör så ofta. Fick även en tidig födelsedagspresent från morsan. En lampa som jag velat ha ett tag,och det blev bra till rummet tycker jag. Vill nästan ha en till, fast vit.

Något liknande

I tisdags var jag o tränade Step o det var Tina som ledde det...Var lite roligare denna gången, annars gillar jag mest när Paw leder passen.. Men känns riktigt bra nu när man tränar, nästan så det är roligt...Ja jag vet, trodde jag aldrig skulle säga det. Men man måste nog komma in i det tror jag...första tiden är alltid jobbig...

I onsdags var jag iväg och umgicks o tittade på film Prince of Persia, och den var lika bra som jag trodde den skulle va...missade väl små delar av filmen...men man kan ju alltid kolla på den igen :)

Igår, torsdag, så kom morsan hem till mig en runda efter vi jobbat klart. Hon skulle ändå till badet kl 17 så fördrev tiden här....Alltid mysigt och sitta o prata lite, hon har det lite jobbigt just nu..Så får försöka stötta henne lite.. Sen på kvällen så drog jag och Bea till gymmet o tränade Boxercise... Hade en annan passledare igår...Och ska säga fy sören vilket jobbigt pass! Styrketräningen var extrem..men fan va bra man mådde efteråt...EFTERÅT haha... Får berömma henna...även om det var jobbigt. Det var ett bra gäng där med så vi pushade varann. Får se när träningsvärken börjar komma..känner lite i magen nu..

Idag så hade jag sovmorgon...sååååå skönt, känns som det var längesen. Jag sa först igår till min teamledare att jag kunde jobba extra till lunch..man är ju lite ha galen..Men sa sen nej, för jag tänkte att det är ju inte allt ändå.. Lite efter middag ska jag köra hem till B en runda o fika, och eventuellt följt av en promenad. Sen borde jag städa lite här hemma. Ikväll får jag se vad som händer.
Satt och kollade lite på hemnet igår...och såg ett hus som jag gärna hade köpt...om det inte hade vatt elupvärmning...Ser mysigt ut o lagom stort...i Tollarp dock hehe.

Imorgon ska jag försöka träna lite...sen blir det väl Melodifestivalen..go Linda o Loreen! Söndagen ska väl försöka bestå av träning också.


Aja...det var en liten kort info om föregående o kommande..






Kommentarer
Postat av: Bea

synd ingen av dom gick vidare...

2011-03-07 @ 20:46:58
URL: http://snackaom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0