Segt idag..

Jaha...vad seg man är denna dag... Jobbade över gjorde jag med..vi hade möte en timme idag....o på samma tid ska vi hinna med allt...sjukt...stress, är trött på det!
Efter jobbet drog jag hem till Bea o Loke...nice..var ett tag sen vi sågs :) Snacka av sig lite, var mest seg tyckte jag.. Busade lite me busfröt...
Glömde nog o skriva att jag var hemma hos Emma igår...Fikade lite o så fick jag träffa hennes två yrbollar...(barn)...Mira e sååå söt!! 1 år o 3 mån...halvt asiatiskt utseende.. Ja My var också söt men..lille klumpbollen:) Gosig hund hade de med...så det var trevligt, händer nog flera gånger..

Blev en tripp till Willys på hemvägen..stötte på Jessica så vi tjabbade lite..trevligt det med..
kom hem för en timme sen så nu är jag seeeg hehe.. Gräddet på moset hade vatt ett samtal..får la se om de blir det..
Imorrn blir det eventuellt att gå på stan..försöka hitta nån fin tröja..byxor kanske till o me..har ju knappt byxor...sen en ny sportbh..måste! Ska försöka träna lite imorrn me..har vatt många onyttigheter de senaste dagarna..

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0