Lite kort..

Det blev en lugn helg får man säga....På lördags eftermiddan/kvällen blev det ett besök i Hovby.. Sen kom även Eva, Madde o Robin dit.. spela litta kort...sen hjälpte Tobbe mig med datorn.
I söndags var det nästan för lugnt..Slappade...läste mkt, så den boken tar slut nån gng hehe. Sen snackade jag med Sandra över nätet så det blev en färd dit...Hon bjussa på Pannkakor....smarrigt får jag säga...Tank u...
Kvällen snackade jag telefon, vilket är trevligt;)

Igår så var det o göra på jobbet som vanligt, slit o släng. Efter det kom Tobbe hem till mig och hjälpte mig med datorn. Tack!! Slipper jag sitta i sovrummet o kura på internet haha. Efter det åkte vi till viktis o vägde oss. +-0 för min del, vilket jag är nöjd med hehe.
Sen körde vi o käka litta.. Ett besök på Jysk efter det..
O ett konstaterande att bilen måste till verkstan...så typiskt! Funderar på och sälja den om det inte kostar så mkt att laga de...ABS..så bromsproblem..skoj va..
Pratade en trevlig stund i tele igår med..nice.

Läste idag på Aftonbladet att Carola erkänner att det var ett förhållande med Kicken.... Undrar om hon bara ville synas i tidningen eller något?..Vem bryr sig liksom?! Haha.. snacka om patetiskt..gör allt för publicitet..vet en till som inte direkt e känd för något på senaste tiden..som alltid försöker synas...Anna Book..

Em kvalmatch nu..så hajhaj

Kommentarer
Postat av: Bea

hehehe carola... omg.... hon måste typ vara 100år nu

2011-03-29 @ 21:56:21
URL: http://snackaom.blogg.se/
Postat av: sabbe

100? är hon inte äldre? hehe...Och såå BBBBBB

2011-03-29 @ 22:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0