Inget ledigt

Det blev inget stan hehe..Blev att jobba istället...Ja jag vet, jag är dum! Haha.. Arbetsnarkoman.. Men det ser jag inte bara som negativt. De ringde vid halv sju i morse...lät först alla signalre gå...tänkte nej jag ska inte jobba hehe. Men fick sedan dåligt samvete så jag ringde upp hehe. Så jag hamnade på röntgen med Ingela...Gick som smort, omväxling från avdelningar. Så lite extra cash nästa månad..kan ju vara bra och ha...Emma lockade med en resa till Thailand..hade ju vatt så grymt skönt....Sen ska jag ju lämna in bilen på verkstan på tisdag, vem vet hur mkt det går på...Gillar ju helst inte att ta räkningar på delbetalning.
Efter jobbet så drog jag o tränade..blev väl 1,5 timme ca...Skönt:) Får nog träna lite till imorrn kanske..har ätit en del kakor denna veckan hehe..
Lagade till o med mat ikväll...Flygande Jacob...det var såååå gott!...och blev 5 portioner till o festa på...Gillas..

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-20 @ 22:00:09
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0