Glad:)

Jag är glad ikväll:)
Dagen började lite irriterat på jobbet pga olika skäl..Men gick bort under dagen..jobbade dock över till 15.30 när jag skulle slutat 14.15... Så jag hann inte gå på Afrodansen som jag hade planerat..men men..tror jag ska köra lite på gymmet innan Step börjar imorgon. Så efter jobbet åkte jag hem, bytte om o sen körde jag o vägde mig...därav anledningen jag är glad. Jag ser äntligen en siffa på vågen jag inte sett på länge:) Känns som det inte är omöjligt att nå mitt mål:) Har inte vägt så här "lite" på jag minns inte när..början/mellan av högstadiet kanske? O det var ett tag sen... Har nu gått ner 14,2kg:)
Ikväll är det bara slapp som gäller. Fick ett sms idag av Student Consulting om ett jobb, men svarade lite för sent..men men kommer kanske fler tillfällen.
O längtar till onsdag...så ska de slås bowling..



Kommentarer
Postat av: Bea

Nu verkar allt gå din väg!!! :D Så glad!

2011-03-21 @ 20:26:27
URL: http://snackaom.blogg.se/
Postat av: sabbe

Mm..får hoppas det fortsätter så:) o tack:) Kram

2011-03-22 @ 15:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0