Fredag and feeling fine

Ja..då var denna arbetsveckan slut... Jobbat extra idag så blev fullt jackpot.. Man e lika dum som vanligt o hoppar in på sina lediga dagar. men men.. Denna veckan har varit trevlig:)
Tränade i tisdags... varmt o svettigt pass med Paw..nu känns det som kroppen hänger med mkt lättare. Blir nog enda dagen med träning denna veckan..om jag inte får för mig o simma imorgon kanske.. I onsdag var jag o spelade bowling med M :) Sen blev det film hemma hos han.. Mkt trevlig kväll... Han kom förbi mitt igår med:) Trivs bra i hans sällskap.. + skadar det inte att han e grymt söt o charmig;) Nu blir det inte o ses på en vecka iallafall...Eventuellt nästa helg..Me like
Blir lugn helg annars..verkar som alla ska bort.. Såg förresten grannens nya vrålåk ...riktigt nice Mustang..Bra gjort T..
Kram på er:)

Funderar på å åka ner i påsk på konstrundan..se Gynnings utställning..nån som velat hänga på?

Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe,yeää :)

2011-03-28 @ 22:10:57
URL: http://mizlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0