som vanligt..hopp

Var en sväng i Malmö igår....The unguided och Dead by April spelade....Ida bor där så jag satt där med henne och hennes sambo, samt deras lilla söta bebis :)
Det är härligt att trots man inte setts på evigheter...o då snackar jag evigheter, så pratar man precis som det var en vecka sen man sågs... Det är vänner det :) Likadant med mig o Emma...vi behöver inte ses så ofta, det bara är liksom..
Annars har de väl inte vatt så mkt... Träffat K lite... loppisar...köpt alldeles för mkt böcker..hehe.. Klippte mig i fredags..o de var verkligen på tiden..känns som en sten försvunnit från axlarna..så tjockt var det..

Tobbe hade inflyttningsfest, och det var skoj :)

Denna veckan som var har varit en nystart ny med räkna points o så...har ätit alldeles för mkt i sommar...o man känner det på kroppen... Mkt godis har man slängt i sig..så i början av veckan handlade jag frukt för 80 spänn hehe... Ska väga mig imorrn, se om man ansträngt sig tillräckligt...Även om jag ätit liiite onyttigt denna veckan men..har lyckats träna 2 gånger iallafall... Ska komma igång med det med nu..

Nu fasen!



jag o Sandris på festen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0