Slaggar

Jaha..sitter på jobbet o väntar tills jag ska få gå hem...drygt när man har lite och göra o bara ska vänta ut tiden...ger inte dem det nöjet att få minus på flexen.. Morsan var så snäll o svepte förbi med lite dricka som jag skulle ordna till Bea ikväll..
Ikväll är det äntligen Ladies night....ska bli så sjukt kul.. Ska hem efter jobbet och försöka komma på vad jag ska ha på mig..jag har absolut inget och ha på mig! Frustrerande.. Har en tubtop men ser väl ut som en packad korv haha.. Får se om det löser sig.. Tänkte se på Skopunkten om de har vinterfodrade finskor med (typ stövlar)...Börjar bli rimligen kallt nämligen.

Igår innan jag körde hem till morsan o farsan så träffade jag en snubbe jag snackat med via nätet o smsat med...han 22 åringen om jag nämnt det innan...O ja vad har jag o säga om det....inget?

Ha en fin kväll...

Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0