Måndag den...

ja kommer inte ens på vad det är för datum..9e?..haha... Lördagen var iallafall hur lyckad som helst.. skit skoj var det..o vilken show...var även skoj på O´Learys...black tooth grin club är definitivt min typ av klubb.. sen avslutade vi med lite mat på Bajonetten...tack för ett nattcafe!
Igår tog jag bara det lugnt..inte bakis...konstigt med tanke att jag drack rätt mkt...men samtidigt så åt vi mkt med haha...Menyn ser ni på en annan blogg : http://snackaom.blogg.se
Tog inga bilder själv, men ska väl försöka få någon o ge mig några.. som sagt..en mkt skoj kväll och kul att alla var samlade...nästan alla iallafall.
Gick upp 5 hg idag..men var nästan väntat efter helgens all mat haha...o ikväll ska jag lyxa till det..håller på att laga hemmagjord potatisgratäng med fläskfile o stekta champinjoner..mums.. o lite kaffe o gifflar till efterrätt... livet är en fest:P haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0