Lady Gaga

Igår var jag och Bea i Malmö..
Vår kära gps ledde oss till Tusen 2, en hamburgarrestaurang. Det är nog den godaste hamburgare jag någonsin ätit..Ever! Är ni i Malmö måste ni äta där. Sedan begav vi oss mot arenan. Vi hade rätt bra platser tyckte jag. Satt högst upp och såg allt bra. Lady Gaga var grym!!!! Totalt värt pengarna och lite till..Det läggs till i  minnesbanken.
Hehe sen när vi skulle åka hem hade vi rätt skoj haha..
Det var ju kaos vid parkeringen, tänk allt folk som ska köra ut  därifrån...kan inte skriva o förklara vad vi gjorde haha, men skoj var det. Vi kom hem vid halv ett tiden kanske, inte så farligt:)



Idag tänkte jag bege mig till gymmet...arbeta bort den där burgaren som man åt igår hehe (fast hade ju bara ätit frukost). Har ju satt som utmaning på Vv att träna 6h denna veckan och det ska jag banne mig hålla... Märker lite nu att man blivit lite mindre..men finns fortfarande mycket att ta av...Sen får jag nog plocka o dona lite här.. Skulle egentligen behövt köra till garaget och bytt till vinterdäck men brorsan skulle inte dit så.. Är nog smartast och lägga på dem innan vi ska köra till Ullared.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0