Helgen o så...

I lördags så städade jag för fullt innan Bea kom...o nu är det bara toan kvar som behöver en omgång.. Hehe...vi hade ju bestämt oss för att vara tomte o säck på Halloween..vi tyckte ideén var skit bra när vi kom på den haha..Men när vi bytte om så blev det inte lika skoj hehe..Men skitsamma vi var utklädda iallafall.
Jag myste med en av deras kattungar..den var nog bara 5 veckor eller något...så söt!!!! farligt o hålla sånna där för man vill bara ha... Men det får nog vänta lite..tror jag.
Söndagen var rätt lugn..jag o morsan drog till Eko för att köpa den där lampan jag sett ut..men den var naturligtvis slut i den färgen *blä*-..så typiskt när man hittat något...Efter Eko körde vi även förbi (till snarare) Bromölla möbelhus.. Där finns mkt man vill ha...såg en fåtölj som var lockande, men priset är mindre lockande..över nio tusen spänn.. De hade samma lampa där som var på Eko...fast 1100:- dyrare...helt sjukt!

Jag har varit hemma måndag o tisdag..ringde o frågade teamledaren igår om det var okej att ta akut semester...kände att jag behövde vara hemma för att bli kvitt denna envisa förkylning...Jag har ju semesterdagar kvar...o var rätt skönt faktiskt..jobbar bara ons, fre o lör denna veckan..har ju även semester på söndag för det är LADIES NIGHT på lördag....äntligen är det dags!

Ja igår så var vi ju på Viktväktarna...o snacka om att jag blev chockad...jag har ju inte tränat alls denna veckan eller så...gick ner 1,7kg! jag bara va?! Man kanske ska va sjuk o låta bli o träna oftare haha... Men gytt...nu har jag gått ner 7,9kg sen vi började...Trodde aldrig det skulle gå så bra faktiskt.. Tur man kan bli bevisad motsatsen ibland..
Nu ska jag slappa vidare..see ya...är lite dåligt med bilder..men de kommer...Aj pråmis..

Kjam alla goa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0