Dag 9

Min tro

Ja...min tro...är inte troende på kyrkligtvis iallafall...Men jag vill tro att det finns något gott i alla.. Att allting kommer ordna sig, att fred kan nås...Vill tro att jag finner total lycka i mitt liv..att jag hittar någon att dela livet med...att jag hittar ett jobb jag älskar...att jag trivs med min tillvaro fullt ut.. Det vill jag tro

___


Efter jobbet körde jag inom Skodej och köpte impregnering till skorna..sen ringde jag farsan..han kom i hjälpte mig att sätta upp gardinstängerna..så nu är de röda julgardinerna uppe..o satt upp en adventstake o en stjärna..så mysigt så:) har försökt organisera mina grejer o sortera..så hallen e kaos hehe..är mkt som ska ner i förrådet som jag inte behöver ha i lägenheten. Men nu är vardagsrummet fint iallafall:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0