Dag 7

Min bästa vän

Oj...gillar inte o kategorisera folk..Men min bästa vän är nog min mamma...som alltid finns där...räknas det?
Sen har jag även vänner som står mig nära. Ni vet vilka ni är. Hade inte velat vara utan er. Roliga stunder har varit o fler kommer det bli:)


___


Idag blev det o hå upp 4.30....det är tidigt hehe...05.30 begav vi oss till Statoil o tankade...o killarna fick lite mat i sig.. sen bar det av mot Ullared. Var faktiskt inte så farligt på vägarna...var värst här nere..det var nästintill snöfritt på motorvägen mot Gbg. Vi kom dit vid 8.30...snacka om vad skönt det var i affären..inte mycket folk alls, vilket ändrade sig under dagen men ändå inte kaotiskt.. Sorterade lite med vad jag köpte, då jag inte är överöst med pengar just nu.. (mottages gärna). Hittade några tröjor iallafall:) + annat.. vi åkte hem vid 16.00...Jag körde både upp o ner...tar lite på energin o ha full koncentration hela tiden... Men är nöjd med dagen...På vägen hem stannade vi i Falkenberg o åt efterrätt på Donkan.. Skönt o vara hemma iallafall:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0