Dag 6

Min dag

Började med att jag vaknade upp....förvånande va..och skulle bege mig till jobbet o möts av snööö!!!! nej!!!! ja jag glattade nästan 2 gånger till bilen...hade vatt snyggt o hamna på ortopeden när man jobbar där.. Sen skulle jag då köra till jobbet....Med sommardäck...jag kom fram, men det var fan precis. Glattade som fan på vägen dit. Är ju inte vad vid bakhjulsdrift....riktigt läskigt var det när det släppte och jag fick inget fäste heller..
Sen jobbade jag..snackade skit med kollegor...Sen direkt efter jobbet körde jag till Hovby följt av Åhus för att sätta på vinterdäcken..Tog 55 min o få på dem..inkl väntetid då jag vilade:p och saker som strulade...Men jag bytte dem o nu sitter dem...skönt! Sen tog jag en kaffe inne på Frendo..Brorsan jobbade, och Kim var även där. Andreas kom ner när jag precis var klar..
När jag pumpat däcken, kollat oljan o glykol..så körde jag till Hovby, slängde av grejerna i morsans garage..o körde mot stan för att hämta upp Madde..sen körde vi inom Maxi o köpte lite grejer..
Nu sitter jag i soffan med Madde...som sitter o kränger Ben&Jerry..bitch hehe... Vi ska nämligen till Ullared om allt vill sig väl med vädret...Så hon ska sova här.. Nu ska jag värma lite mat o sen slappa..

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0