Dag 3

Mina föräldrar

Jag har härliga föräldrar som alltid ställer upp för mig. Vet inte vad jag hade gjort utan dem. Visst gnabbas man, men det glöms oftast fort. Jag är dålig på och säga att jag älskar dem, vet inte varför men har jätte svårt o säga det ordet, - Älskar dig. Men det gör jag. När jag har problem eller funderingar så finns mamma alltid där o hjälper en med ett svar. Behöver man hjälp även praktiskt så finns alltid pappa där. Båda har olika betydelse i mitt liv. Under uppväxten var det väl mamma som man stod närmast, men pappa fanns alltid där ändå. Jag är enormt tacksam för att de är mina föräldrar. Maggan & Johnny det är bra människor det.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0