Vilken trist..

..dag det är idag...kasst väder ute o man känner inte alls för att göra något. Råkade gå upp sent också, hade nog blivit ännu senare om det inte var för att morsan ringde o väckte mig...vid 12..
I torsdags gjorde jag inte så mkt efter jobbet, kände mig ingen höjdare men blev lite bättre efter jag tog ett bad. Sen på kvällen träffade jag J o vi gick en runda. Sen sov jag över..jag hade nog aldrig kunnat bo i en 1a kan jag säga. Iallafall...känns inte som det kommer bli något där... Kan inte tyda vad han vill o när vi sa hejdå på morgonen fick jag en snabb halv kram. Det tyder jag inte som att någon bryr sig...men vad vet jag, han kanske har svårt o visa sånt...Får väl fråga han vart detta leder annars kan jag lika bra träffa andra samtidigt.
Igår var jag på bio med Madde..Vi gick o såg Robin Hood med Russel Crowe..Helt okej film, men jag hade inte gått o sett den en gng till. Tack Madde för sällskapet..
Ikväll så e det födelsefest för Tobbe i Hovby...lite grillning o så.. Hade tänkt dricka men verkar som ingen annan ska göra det så skiter nog i det jag med...känner egentligen inte för att umgås massa ...mår lite kasst idag med tycker jag...har inte gjort för mkt...har burit ner lite däck o pallbockar som legat o skräpat i bilen..o dammsugit..så mkt nytta gör jag haha..

Blir två låtar idag...en som beskriver hur jag känner..o en av favoritlåtarna just nu... See ya






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0