Trevlig helg...

...och trevligt sällskap:)
Jobbet var det rätt slappt på lördagen. Sen blev det av till Vinnö på kvällen...o jag hade super trevligt o var super mätt....precis va jag behövde:) Bea´s blåbärspaj/kaka var grymt god! Och då brukar jag inte äta blåbär annars...så den äter jag gärna igen...*blink blink till Bea om hon läser detta* Bilder kommer sen, tog inte så många. Så jag gick väl o la mig vid 2..sen var det upp o jobba på söndagen så det blev 4 timmars sömn...Gick faktiskt rätt bra, var inte så trött o var inte bakis:) Tröttheten slog mig som ett nävslag igår kväll vid 22,30...kunde knappt hålla locken öppna. Tänkte jag skulle sovit länge idag, men fick gå upp 8..kunde inte sova längre.
Igår efter jobbet så åkte jag hem o bytte om sen drog jag iväg till tjugikull o fikade med Johan.. Var lite krut i hans Mr2a.. sen så satt vi o myste framför "tvn"..(Projektor).. stack hem vid halv åtta tiden sen blev det bara o slappa...var rätt skönt faktiskt:) 

Pratade om träningen med en idag....varför kan inte killar träna ensamma? Verkar som det är många som måste ha någon med sig när de styrketränar osv.. Jag föredrar o träna ensam faktiskt..men kanske är fel på mig hehe.

Vet inte riktigt vad jag skall göra idag...funderar på å gå eller cykla till biltema o köpa en pensel o sen kanske olja in balkonggolvet.. o kanske cykla o träna..har inte varit på gymmet på evighet...måste verkligen komma igång med träningen innan ryggen börjar bli sliten igen o jag lägger på ännu me onödig vikt..
Återkommer..



Kommentarer
Postat av: Höken

De flesta vill väl träna själv men inser att de inte har motivationen. Då kan ju en träningspartner pusha på.

2010-05-03 @ 18:31:57
Postat av: Sabina

Jo, kanske sant...men är ju rätt bra o ha själv disciplin med;)

2010-05-04 @ 10:41:18
URL: http://sabbeolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0