rispad o gla

Jag åkte med Sandra ner till hennes nyinköpte koloni lott i stan...Vi grävde upp en jävligt jobbig buske o klippte ner lite nyponbuskar..därav e jag rispad haha... Blir säkert fint där när hon gjort upp allting.
I tisdags var jag hemma hos Bea o fikade o snackade lite skit..trevligt trevligt:)
Sen på kvällen kom päronen förbi o hjälpte mig lite med borrning o uppsättning av lampor. Så nu har jag äntligen ljus i hallen hehe..behöver man inte ramla o famla...ifs ramla kan man göra ändå hehe.
Annars ser veckan lugn ut än så länge..tänkte höra med Linda imorrn om vi skulle ut o ta en öl eller något..Erbjöd mig o hjälpa Sandra lite i kolonin på lördag...skönt o ha saker o göra...blir nog simmning imorrn efter jobbe....kommer inte på något vettigt o skriva så..adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0