En härlig..

...solig dag...o vad gör man då inomhus?...Ja ..jag kommer inte på vad jag ska göra utomhus haha..kanske går en runda sen..får se...
Veckan har varit som vanligt annars..Var hos Jocke i tisdags o glodde film...trevligt o inte bara sitta själv utan ha bra sällskap med.. Ikväll så skall jag till Sandra, hon bjuder på middag iom hon fyller år snart...Så stannade på systemet innan jag drog till gymmet...köpte lite rödvin till hehe.. O det kändes faktiskt jäkligt bra och träna idag... känns som man blivit lite lättare o magen småååått mindre...tror det beror mycket på att jag käkar knäckebröd till frukost istället för vanligt bröd...Kan det vara så enkelt?

Nu närmar det sig flytt...äntligen kan man väl säga då jag väntat sen januari... Har lyckats hitta lite snubbar so ska hjälpa mig med..har mutat dem med smörgårdstårta och öl hehe..

Har varit härligt väder nu iallafall några dagar...o verkar som alla kärlekspar o familjer har kommit ur sina iden för fan vad det kryllar av dem...Det är då man avskyr och vara själv..

Skall nog snart köpa den där Pink biljetten...blir väl att jag får åka dit själv...Ja..det är synd om mig haha..
Igår så lyckades jag klämma mitt finger i bildörren....AJ kan jag säga---den är helt blå nu...fan vad sånt gör ont..hehe..o tur att man inte är klumpig eller så hehe..

o från det blåa till skön rock



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0