En väldigt

lugn kväll...Har spenderat dagen med o städa lägenheten o tvätta massa saker... Våtmoppade till o med golven..Så det så! Hehe...men har haft lite småtrist ikväll...Samtidigt som det har varit skönt att  vara för sig själv med...Men bra sällskap är väl alltid trevligt.. Hade vatt gött o ha någon o mysa med.. Men men..



Liten förberedelse inför flytten hehe...o det e inte allt..

Ikväll ringde en tjej om mattan jag la ut på blocket (den 9e)..Den gråa som jag hade innan..Den är rätt fin ändå när jag tänker efter men hoppas det blir bra med rya mattan jag köpt istället..återstår o se...Trodde iallafall inte att någon skulle ringa iom det var några dagar sen jag la in annonsen..Så hon ska komma imorrn o se på den...Så blir man kanske av med den med...Kan va skönt o inte dra med sig massa till nya förråden hehe... Hoppas även att hon om sängen skall ringa o hämta den imorrn. Har fått pengarna, men kan vara skönt o få bort den med så man kan slänga  lite bråte som är i förrådet bakom.. Imorrn blir nog en rätt lugn dag annars,..har ju städat allt idag hehe..Om det är fint väder kanske man beger sig på en promenad..
Peace out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0