Början..

...på en ny vecka, o inte har våren visat några tecken...Snöade idag igen och börjar bli måttligt trött på det nu...Som så många andra. Dagen flög förbi på jobbet, känns inte som jag ens jobbet... Jag körde till badhuset efteråt, tanken var att jag skulle träna. Men fanns inte någon parkering alls någonstans, så jag tog det som ett tecken o körde hem..*haha*...Får bli imorrn istället..Så jag har mest slappat, lagat mat...blev ris, schnitzel o bearnesås...+ lite vitlöksbröd..ja jag vet! ingen passande kombination...men sket i det.. *haha*
Denna veckan är inget direkt inplanerat..Är bara ledig torsdag...Kanske blir lite Bingolotto på söndag me några vänner? Eller vad säger ni?
Jo...var i Malmö igår...Ja jag vet det är dumt och köra så långt i sådant väder, men var inte så farligt...Umgicks med en jag snackat med via nätet..Jätte trevlig, men kom fram till snabbt att han inte är min typ.. Tur man kan bestämma sig..*haha* Någon som vill börja på någon sport med mig? (Ja jag är töntig:P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0