0922..

Igår spenderades till stor del i bilen... Jag körde till Bromölla och kollade lite...o körde sen vidare till Sölvesborg där jag också såg något jag gillade...Sen efter det körde jag til Åhus för o kolla en grej...Körde sen hem och hämtades upp av morsan när hon slutat jobbet. Så körde vi till Bromölla o Sölvesborg igen hehe...Sen blev det en sväng inom Gualöv på hemvägen..morsan hade köpt lite grejer till farfar....Han har lite katter han matar...utomhuskatter...vissa är tama och vissa är inte...Och där var 2 så söta ungar...ena var nog inte mer än 10 veckor eller något och hade en fin grå teckning...sååååå söt....fast den kunde man inte klappa..bara snuddade vid den....Den andre som var lite äldre var så kelen så man kunde inte bli av me katten när man väl börjat klia den.. Man blir så sugen på å skaffa katt när man kelar med andra..
Iallafall, blev köp i Sölvesborg... 2 nattduksbord och en huvudgavel...så nu e allt köpt till sovrummet nästan.. dyrt kapitel det där...Kvällen spenderade jag i Vankiva. Körde hem vid halv elva i morse så man kom hem i vettig tid... Sedan dess har jag ruggat upp min skänk och oljat den i 2 lager...behövdes verkligen...sen har jag lagat mat...Sen har jag inte direkt gjort så mkt mer vettigt...ren bäddat..
e rätt slö nu så ska sluta med skitsnacket...Ha d´



Flygande Jacob


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0