0908? Tisdag iallafall hehe..

Hade riktigt skoj på kräftskivan så det var lyckat:) O vissa fick nog lite för mkt i sig hehe..Men inte så konstigt så många "drick" lekar vi lekte hehe...

Skönt o va ledig imorrn från sjukhuset...macken kan jag stå ut med.. Är duktigt trött på det stället nu...Hade det inte varit för mina kollegor o så hade jag ush..*blä*
Får ta mig i kragen o se över efter annat jobb..ägna ett antal timmar o söka söka söka...Eller försöka komma underfund med vad man ska studera....Vilket jag inte tror jag kommer komma fram till. Satt o kollade  på Animal Planet igår..hade varit härligt o jobba med djur... Vanvårdsutredare hade nog varit något...kanske inte finns i Sverige? Undrar hur man utbildar sig till det.....vetrinär i grunden? Nä...fasen..djurvård?..Äsch.. Kanske ska ta upp iden om att jobba som skorstensfejare hehe...hade vatt snyggt haha... Hade man kunnat starta eget med så smånigom kanske...Alla behöver en sotare..
any way.

Arrivaderci


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0