Detta är då jag...

LÖRDAG


Jaha, då har man lyckats att registrera sig här...Har haft en annan blogg men gått lite sisådär med den...Tänkte pröva lyckan här och se om man finner bättre inspiration här. Det händer nog lika lite i mitt liv men va sören haha.

http://thechiller-sabina.blogspot.com  )


Liten introduktion om vem jag är kanske.
Sabina heter jag och är bosatt utanför Kristianstad i Skåne. Arbetar gör jag det med, både som lokalvårdare och försäljare...Ja det stämmer, två jobb. Jag är inte rädd för att arbeta och gillar att ha saker och göra.
Något jag annars gillar är bl. a: Musik, foto, bilar, sport, böcker osv...Man gillar ju det mesta precis som alla andra gör.
Och nu kom jag på hur töntigt detta är med att förklara vem jag är haha...skippar det nu och skriver blogg helt enkelt.

I torsdags så var jag och Linda i Tivoliparken och grillade oss lite korv ..och riktigt gott var det faktiskt... Vi kom på sen att det var ju strandhugg så medans vi jäste i solen så fick vi lite musik med.

        

Igår var jag i Åhus och grillade....Ja det blir mycket grillning nu och mer kommer haha. Var hos Ingrids..de är inte hemma så Sandra L och Andreas har hängt där medans de varit borta...bättre med hus än lägenhet. Det var trevligt och käket var sjukt gott...Och Linas mangodressing var gudomlig..måste jag köpa. Vi kollade även på fotboll givetvis...Vi blev alla sura när det stod 0-3 till England i halvlek så vi började grilla istället. Men sen hörde vi att det blev 1-3... och sen helt plötsligt blev det 3-3 när man kollade och sen kunde man inte slita sig från tvn haha. Ludde och Andreas var som klistrade. Synd att det inte gick hela vägen för Sverige iallafall men så är det..Tycker att de nästan spelar bättre än landslaget som det är just nu. Berg och Toivonen verkar extremt duktiga. Lilla Ebba (Sandras 10åriga dotter) hade spenderat hela dagen med en tipsrunda som hon hade googlat fram på internet. Och gu nåde vilka frågor..mer än hälften handlade om Hofterud och samhället där haha...Ingen av oss visste något.. Men det är ju duktigt av henne.. Jag vann iallafall med allt mitt chansade..15/21 och fick en tallrik med en 1 på...Tack tack:P Det såg jag inte komma haha...
Jag stack därifrån rätt tidigt...vid 22.30. Skulle ju upp 5.20 idag så. (Har jobbat)

Just nu väntar jag att min brorsa ska höra av sig. Vi och några till ska samåka till Tollarp där vi ska grilla lite mums mums.. Själv tar jag med mig en färdigmarinerad flintastek..gott det vettu.. Det är Emelie som fyllt år och vill fira lite. Tänkte att kanske Madde och jag kunde fira våran senare...Vi fyller ju den 9:e och 10:e juli.... är ju Kristianstadsdagarna och då kan man lika bra förfesta o dra till stan en runda.. Iallafall.. Största frågan jag hade idag var väl vad jag skulle köpa till henne i present. Jag är inte så insatt i vad hon tycker om då jag inte umgås med henne överdrivet mkt mer än lite då och då. (Hon är en kollega från ena jobbet, givetvis en vän också!). Men jag hittade tre grejer i en affär som jag sedan satte ihop... Fick man nämna affärer här?... Jag tycker det är skoj att sätta ihop arrangemang och sånt. Det stavas så va? Arrangemang? Som ni märker är jag lite flummig... Får väl snart ringa brorsan o höra om han hört något..så man hinner duscha lite iallafall..

Fick precis sms..måste vara där 17.50 (I Tollarp) Så jag får väl ge mig in i duschen nu...  Har ni läst så här långt..så grattis..hehe... Ha en bra lördag och ät o må gott

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0