Måndag 0629

Det var trevligt i Tollarp i lördags, och Emelie gillade min present *pjuh* Vi var väl kring 20 pers eller något sånt. Jag drog hem rätt tidigt i och med jag skulle upp o jobba ju..Så dunsta vid 23.30, åkte hem till morsan med brorsans bil...sen var hon lite tjabbe sjuk så jag kom inte därifrån förren 00.15. De åkte till Västervik igår och ska vara där en vecka...hoppas det är skoj däruppe. Hade gärna följt med om det var så att man inte hade något jobb... Vilket man ifs skall vara tacksam för att man har. Any ways..

Igår,söndag, så var jag i stort sett trött hela dagen. Blev lite småputt under lunchen o fräste till åt en kollega..Men hon förtjänade det, det tyckte alla vid bordet.. Bara att det är jag som vågar säga något. Hade även beredskap igår (jour), hade det på lördagen med..Men ringdes aldrig in, riktigt skönt!
Lite efter att jag kommit hem så körde jag ner en runda till Oppmanna sjön och relaxade...riktigt mysigt var det:) Sen på kvällen halvlåg jag i soffan och kollade på film, Eragon. Snackade lite på msn med, svårt o låta bli datorn när det plingar till hehe...

     
Vid Oppmannasjön i Kiaby

Idag har det väl inte hänt så mycket än så länge. Jag satte klockan på 9 för att komma upp i vettig tid men..när jag väl vaknade var jag så förbannat trött hehe så jag tänkte...bara vila lite till ..o svisch var klockan 10.30...  SÅ då fick jag ju gå upp hehe...Så jag åt frukost..tog en dusch och stack sedan bort till Balsby och hände vid Balsbysjön. RIktigt skönt var där, extremt varmt.. Fast trots det blev det bara dopp för benen i vattnet haha. Lekte lite med barnen..sandras och sofies ungar..

     
Vid Balsbysjön i Balsby

Och sen jag kom hem har jag bara fixat lite mat o städat så smått...såg för jävligt ut här haha.. Ska nog köra till Hovby så brorsan kan hjälpa mig med att dra kablar i bilen...Jag köpte ju högtalare för ett tag sen som jag har satt dit i de bakre dörrarna...Borrade o sånt med iom inget var satt.. Så tänkte det kan ju vara bra och ha lite musik i dem med när jag har dem hehe.. Ska passa på att koppla in bromsljusen i vingen..har inte gjort det än...uh...måste spänna däcken med...oj vad det koms på grejer haha.. Så ska väl snart bege mig dit tänkte jag.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0