Torsdag 0709

Kan då att det var inte många lugna stunder igår på macken..jisses, vart kommer allt folk ifrån?
Lyckades kravla mig upp 5.10 trots jag inte kom i säng förren 00.40...får ta tröttheten nu ikväll hehe...blev lite dåsig känner jag efter maten..men va sören gör det...Tänkte snart åka till Åhus och käka lite glass....det får nog plats det med *kollar*...Jo minsann lite till höger finns det utrymme.
Fick reda på idag att jag ska ha en brevidgång imorrn igen på jobbet...jippie!! ena teamledaren sa att Irene (chefen) sa att jag var så duktigt....och jag bara what?! Snackar vi om mig haha.. Så...ush o ve o fasa o fan....Brevid gång...liten tröst e väl att hon har städat och så innan, ska bara sättas in i hur vi gör på sjukhuset.
Åkte till systemet o fixade lite god dricka till på lördag...blev lite öl och cider.... man tröttnar rätt snabbt på öl om man bara dricker det under en hel dag. Sprit har jag ju redan hemma så det finns där om jag nu får infallet... Är inte så förtjust i sprit egentligen..Fan så mycket godare med öl och cider.
Imorgon ska jag iallafall försöka gå tidigare trots det som stod ovan.. Skall iväg så det e skönt o komma hem i tid...Så det blir en mkt trevlig kväll imorgon:)
Nä, nu har jag kluddat ner tillräckligt med nonsens..
Tjena tjabba ..hej.. Eller hur går den?:P

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Denna veckan är verkligen fredagen en höjdpunkt ;) kram

2009-07-09 @ 20:03:35
URL: http://tobbevssuzuki.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0