Tisdag 0707

Ja i söndags gjorde jag då inte mycket vettigt...Jag lyckades o pallra arslet till morsan och snyltade lite mat hehe. Har varit lite dåligt med matlagnigen på sistone..Får skärpa mig! Sen spelade vi lite rundor kort..(3-0 till mig by the way). Sen kollade jag runt på lite presenter till mig själv. Jag fyller ju år på fredag och hade/har ingen aning om vad jag ville/vill ha. Så det fick bli lite skivor (för 970 kr, ops) och sen Sex & the city paketet med hela serien.. Lite snusk behöver man i vardagen haha. Kom hem rätt sent, morsan o farsan har semester så för dem spelade det nog mindre roll. Men jag orkade gå upp 05.20 iallafall o börja jobbet kl 6. Har inga svårigheter o komma upp på morgonen...Är både nattmänniska o morgonpigg...Men visst uppskattar jag sovmorgon. Absolut.


Måndagsrätten, se hur avancerat hehe

Jag hade ju en ny semestervikarie som gått brevid mig nu måndag,tisdag. Lille Hannes...eller ja..han e typ 1,95 haha... Gillar inte direkt och lära upp nya på jobbet. Man är ju så ingrodd o sina rutiner så man måste ju anstränga sig för att visa saker rätt. Men har nog lyckats rätt bra iallafall..Om annat så är det ju jag som får städa efter han haha..

Igår så var det Rix Fm Festival i stan. Proppat med folk på Stora Torg, man kan nästan tro att man bastade.. Men kul att de kom till stan efter haft en frånvaro på 4 år. De trodde av någon anledning att Kristianstadsdagarna inte var något stort...eller speciellt iallafall.. Bäst där var nog Kim..han som var med i Made in Sweden.
När spelningen var slut så drog jag hem igen. Var ju tvungen att gå upp tidigt idag med..

     

Kim till höger

Så just nu slöar jag lite såhär efter jobbet...Har städat lite i vardagsrummet me och tänkte fortsätta med resten av lägenheten. Annars sitter jag bara och blir trött o ser allmänt dö´ ut hehe.
Är ledig från sjukhuset imorgon så det är riktigt skönt, men blir macken som vanligt i morgon kväll.

Nä..återkommer

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Det var nog det lyxigaste jag har sett i mïddag på länge :p Fan hur lyckas du? :P ;) //Tobbe

2009-07-09 @ 20:01:19
URL: http://tobbevssuzuki.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0