Söndag 0719 Gott me 2 dagar ledigt!

Ja...denna ledigheten är väl behövs efter idag....Blev lite kaosartat på jobbet då Martina ringde mig imorse (kl.6) och sa att hon inte kunde komma till jobbet....Precis sånt man behöver...Hon har en av de jobbigaste områdena med så.....men vi lyckades dela upp det rätt bra...Eller ja..jag fick ju ta den mesta skiten som vanligt. JObbade bara över en halvtimme..struntade i vissa grejer som jag hade kvar....De hade nämligen bara skrivit upp en person på vikarielistan som vi kunde ringa till..och han fick jag inte tag på...Men jag menar...varför bara skriva upp en person?....De får ta skiten imorrn jag orkar inte tänka mer på det. Ibland blir man så trött på jobbet efter all skit som man föds med hela hela tiden. Jag är för bra för att vara där haha... Gud vad muntert detta inlägg var hehe..

Var i Åhus igår och käkade lite sul mat hehe.. men gott var det kan ni tro.... Bara se..

    

Ja gott folk, bilda en ring för vi tog fram vitlöksbrödet


Idag så stack jag hem t morsan efter jag kommit hem från jobbet...Käkade lite..spelade lite kort (jag vann by the way) sen så chillade jag vid datorn..Sen vid 21 så glodde jag, Tobbe och Sandra på film. Hauting in Conneticut eller något sånt.... Den var helt okej faktiskt..inte många nya rysare som är värt o se på nuförtiden..
Kan inte klockan bli måndag kväll nu..

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0