0808....lång dag..

Det blev Bajonetten igår...och en runda till Näsby... Det var rätt trevligt faktiskt..var ett tag sen...Även om mina tankar ibland låg åt annat håll..
Blev väl att jag åkte hem vid...ja..halv två kanske..något sånt..
Skippade och åka o sola idag..kände att det sved lite från igår...men imorrn så..om det e fint väder.
Känns skönt att jag iallafall har en vecka kvar på semester...även om jag tycker dagarna springer iväg allt för fort. Vet inte riktigt vad jag ska göra i den veckan som kommer...Får väl se om det kanske blir någon tripp till Köpenhamn eller något...bokar kanske en tid till besiktning på bilen om det finns någon tid kvar. Vill ju helst göra något annat...men får väl se om det sker med allt som händer...
Tänkte snart åka in till stan och grilla hos Sandra...Blir fläskfile som jag lagt i chili marinad. Får  väl se om det e gott..

Taste you later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0