0807....trist text..varning

Blev lite tvätt igår...4 maskiner..sen var jag o bada o sola...riktigt skönt...Handlade lite, städade lite... Startade upp 460n eefter att ha laddat batteriet.. längesen man körde den nu.. Hade filmkväll sen vid 21.30...med mig själv hehe..
Idag har jag också badat o solat...2,5 timme blev det där..sen så körde jag o plockade upp Linda så åkte vi till kärleksnästet...Efter det åkte jag o tvättade bilen...inte för det gjorde stor nytta, tycker den e skitig igen. sen passade jag på att torka lite inuti bilen med....o nu har jag precis städat och ätit lite...Funderar på om jag ska åka till Bajonetten ikväll... hoppades på andra planer men saker blir aldrig som man tänkt sig..Ahoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0