Svårt

Det är svårt att se sina föräldrar att bli äldre. Man önskar att tiden kunde stå stilla, bara för ett litet tag iallafall.

Ledig dag idag, vilket är skönt. Är nästan bättre att vara ledig på onsdagen än fredagen, känns nästan som man inte jobbar :)
På dagens agenda blir det lunch med kära Emma, sedan ska jag tuta till Vinslöv och besöka Hanna och barnen. Hon har flyttat in i ett litet hus så ska bli kul och se hur hon har fått det.
Ikväll så ska jag kolla på lägenheten på Vallgatan, sen får vi se vad domen blir :) Den andra lägenheten kan jag nog flytta in redan i juni, vilket både är bra och inte. Iom jag bor hemma så kan man ju flytta in sakerna i sin takt så det inte blir så stökigt. Måste sortera med för har hur mycket som helst i magasinen. Måste även beställa ny soffa, frågan är hurdan man ska ha. Ska man ha en som alla andra? med en divan, eller ska man ha en trea + fåtölj...hm..ja får mäta när jag vet vilken lägenhet jag ska ha. Tar ju en stund med beställningen så får sitta på golvet hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0