Solen

Solen har hittat till Sverige..veckan efter mitt förra inlägg blev det försommar bara tjoffs. Jag har dessutom fått färg, dock bonnabränna hehe, ser nästan skitig ut haha.

Har varit rätt tungt psykiskt på jobbet sistone. Hur mycket idioter kan det finnas? Jo måååååånga... Hade behövt en lång paus från jobbet ibland känner jag.... Finner ibland ingen glädje att gå till jobbet längre... Men vet man inte vad man vill bli när man blir stor så... :(

Nu har morsan dragit till Slovenien.... Är glad för hennes skull men man saknar ju henne, älskar henne över allt..
Väntar svar nu från abk... Jag har fått lägenheten på Egna Hem... Men ska kolla på en på Vallgatan först ... Jag står som nummer 1 där så de kunde ge mig lite tid. Antagligen får jag erbjudande om visning på tisdag... Så snart blir det flytt igen.,,.skönt,.bo hemma är ingen höjdare. Gillar förstås servicen med mat och liknande , men inget är ju som ett eget hem där man kan göra vad man vill. Och ha alla ens prylar tillgängliga. Har bott hemma nu i en månad och uppskattar mina föräldrar för artt de gör detta för mig,
Något jag märkt är att jag tidigare verkar varit bortskämd med förrådsutrymmen. Både i Fjälkinge och på odal så har jag haft två förråd, ett mindre och ett större. I alla jag tittat på nu på sistone haft det inte varit jättestora förråd, får kanske behålla det lilla magasinet som jag hyr.
Har även kommit i en svacka igen med träning och kost, att det ska vara så svårt!!!! Önskar bara att allt ska försvinna, känner mig äcklig... O ensam.. När är det min tur? Att finna välmående och lycka... Ser inte ljuset än iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0