Hett

Idag är en riktigt äckligt varm dag, det är kvav värme. Kl 7 imorse visade bilen 22 grader, helt sjukt.. svettas röven av mig idag på jobbet, dock inte bokstavligen  som hade varit bra.
Var tänkt att åka till lägenheten efter jobb men var helt slut och klibbig. Nu har jag istället adressändrat igen, tecknat bredband, tecknat kabel tv, mailat några ställen, betalat 2 räkningar åt farsan.. tidigare tecknat elavtal också.. så flitig har man varit idag..

I fredags så hämtade jag nycklarna till lägenheten :) efter jag skrivit på kontraktet kl 10 förstås. sa att jag kunde skippa städbesiktning om jag kunde få tillgång till lägenheten tidigare. Var även om kollade runt i klädaffärer- hittade Nada.  Köpte en ring till på jasmin som nu har lagt ner, lunchade på khai mui. 
I lördags åkte jag o farsan runt. Först baklucke loppis i åhusparken, Lions o sedan horna bks loppis. På Lions hittade jag några böcker- ja jag vet en chock ! Haha . På hornas hittade jag en gammal käck badrumsvåg ...som dessutom fungerar..o väger ton... hittade även en gammal klocka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0