Vill inte..

Gå upp... Men kaffet väntar.. O lite OS





Kommentarer
Postat av: Hawkeye

Tänk om man skulle fått vara med ;-)

Svar: Tja..med tanke på att jag inte vet vem du e så...kan jag inte svara på om du hade fått hehe
Sabina

2014-02-16 @ 15:07:36
Postat av: Hawkeye

Måste du veta det, räcker väl att jag är bra? ;)

Svar: kan omöjligt veta om du är bra...så antar att du inte är det tills motsatsen är bevisad
Sabina

2014-03-02 @ 19:06:49
Postat av: Hawkeye

Är det inte lite negativ inställning? Är det inte risk att en bra blir dålig pga av förväntningarna?

Svar: skiter i vilket egentligen då vi aldrig kommer ses
Sabina

2014-03-06 @ 00:12:50
Postat av: Hawkeye

Säger du det, vi kanske träffas ofta =)
Men för att vara seriös så tror jag du har rätt. Vi har träffats en gång i tiden men du verkade inte särskilt intresserad då. Jag tyckte du var intressant och det är du väl fortfarande men tror inte du är intresserad av den typ av förhållande jag kan erbjuda.

Svar: Okej...ska inte fråga mer om vem du är...men du kan kanske svara om det är Daniel?...o vad är det för något som du hade erbjudit då?...älskarinna? hhehe
Sabina

2014-03-09 @ 10:59:31
Postat av: Hawkeye

Nopp, är inte daniel
Det jag kan erbjuda är någon form av älskarinna, extra tjej till trekant eller en andra fru, tänk en man och hans fruar(sister wives) på tv.

Svar: jag är värd mer än att vara en extring...så inte en chans... tycker sådant är avskyvärt
Sabina

2014-03-11 @ 18:05:49
Postat av: Hawkeye

Du är värd det du vill ha och önskar. Och jag tror du hittar det en vacker dag. Men nu signar jag ut och låter dig vara.

2014-03-12 @ 21:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0