flyter förbi...

Dagarna bara flyter förbi..blir veckor...blir månader....vart tar all tid vägen och vad gör man egentligen för meningsfullt....Inte mycket..
För två veckor sedan stod jag och Sandra på Sommarlust och sålde grejer....denna gången gick det sådär, vi fick nog den sämsta platsen det gick och få...Men men..900 i kassan i alla fall..
 
Idag var jag, Sandra och Martina ute och gick i Bockeboda...riktigt skönt och komma ut....o knäet svullnade till ovanligheten inte upp så mycket... Räcker att jag fortfarande har ont i det andra...
Ramlade på jobbet för lite mer än 2 veckor sedan. Såg inte mysigt ut... Har fortfarande någon blödning kvar...eller vätska vad det nu än är..ont gör det i alla fall...o saknar lite känsel...Men tar väl sin tid...
 
10 dagar kvar till julafton....känns inte ens som det är vinter..men det mesta är inköpt.
Fick köpa nya vinterdäck i år....alltid billigt o kul hehe....Roger hade alufälgar hemma hos sig som jag kunde köpa för en tusenlapp så det gjorde jag...hade ändå behövt köpa nya plåtfälgar...o detta var billigare...
 
Linda ska snart ha barn...uträknad till den 19e...Hoppas verkligen allt går bra och lille bebisen inte har allt för stora problem...
 
Funderar på att se Hobbit på bio...men det är svårt att hitta någon som vill/kan följa med..så jag får väl gå ensam....egentligen snackar man ju inte direkt under filmen...så är inte hela världen...
 
Igår tog jag en sväng till Lions i Åhus...blev några böcker inköpta...ovanligt va hehe.. Svängde inom föräldrarna på vägen hem...mamsen är lite sjuk stackarn.... de hade plockat fram alla grejer från sidvindarna...massa minnen från när man var yngre....vart tog tiden vägen ? ibland önskar man att man hade kunnat vrida tillbaka klockan.
Sedan åkte jag till Rusta och köpte Vaakumpåsar...är faktiskt skitbra att lägga kläder och liknande i....tar ingen plats när all luft är ute... Lagade mat när jag kom hem....sedan fixade jag massa i lägenheten...satte bl a upp granen...har inte haft den uppe på några år...och man får erkänna..känns lite mer juligt....gjorde även arrangemang igår..
 
Monterade ner det gamla soffbordet, har ju köpt nytt (begagnat)...shit vad tungt det var...speciellt bordsskivan..men med vilja så gick det....blev 4 delar och man kunde bara ta en sak i taget...så blev mkt spring upp och ner i trappan...+ att jag hade andra saker som skulle ner till förrådet...o just nu är de kaos i förrådet...får ta tag i det sen..
 
Denna veckan händer nog inte så mycket...ska försöka röra på mig lite.. på söndag ska jag,Sandra och Martina till Ullared...ja jag vet ...var inte längesen jag var där med morsan...men hade lovat det innan jag o morsan tog en spontan resa... SÅ förhoppningsvis blir det inte så dyrt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0