Framåt..

I lördags så var det grillning o Eurovision i Åhus hos Robin....trevligt och gott:) Synd det inte gick bättre för Sverige bara, men han gjorde ett superbra uppträdande. Men grattis till Danmark.
Igår var farsan här o vi fixade lite..eller ja rätt mkt...garderobsstommen är påplats nu..och vi har spikat fast ram där det var glapp..så nu håller jag på att spackla, lägga skyddande nät och har precis spacklat lite igen...ska ta resten efter programmet är slut... Sen blir det lite målning där jag har lappat... Äntligen ser jag snart slutet....Och Peab är snart vid min lägenhet och ska byta fönster, så snart tuta o köra med tapetsering...Gytt..
 
Var även på loppis i Ovesholm i lördags.... Snacka om att det var varmt ute! Och jag hittade rätt mkt faktiskt även om det inte var någon stor loppis:) Köpte 7st Höganäskrus, en del Tupperware saker och åtta böcker... 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0