Mkt ledigt

Ja det blir många tomma dagar nu :(. Känner mig nästan paralyserad då det aldrig blir att man gör något av det... Finns ju hur mkt saker som helst man kan göra...
Försöker kolla efter andra jobb hela tiden, men finns ju inget! Frustrerande, trodde det skulle gå så bra med det nya jobbet...Men tydligen inte...
Och intervjuerna man har varit på verkar inte ha gett något. Ångrar nu att jag aldrig åkte upp på uppföljning i Växjö....Även om jag inte velat bo där :(

Känner mig väldigt ensam just nu... O jag kommer inte heller igång med viktminskningen...*Suck*
Hade behövt åka utomlands och bara koppla av...har äntligen lyckats spara lite....men det kommer säkert en oförutsedd avgift så man är nere på ruta ett igen...Känner det på mig...
Så känner någon någon som jobbar utomlands får de gärna tipsa om mig...Eller jobb i Sverige också för den delen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0