Lund

Var i Lund idag som sagt...o knappt...jag hade förväxlat dagarna hehe...trodde de var imorgon..så jag tog en senare tåg än Emma..men det löste sig, behövde jag inte vänta så länge på att hennes seminarie skulle ta slut..
Så vi + en studentkompis till henne, gick runt lite i Lund.. Lunchade på ett ställe som hade en okej asiatisk buffe... Väldigt trångt bara...
Annars gjorde jag inte mkt efter det...Willys, Jet...ja..
 
Imorgon ska jag hänga med Kirsti och Eva till Älmhult, Ikea. De ska tydligen öppna en fyndavdelning imorgon... O jag ska ju inte göra något speciellt.... Verkar som jobbet insett mitt arbete nu...Chefen ringde i förrgår, så jag ska jobba på söndg...tråkigt uppdrag men pengar är pengar....o så ringde andra chefen idag om jag kunde jobbat...men då satt jag o lunchade i Lund hehe...o han frågade om imorgon... Ska ringa han när jag kommer hem från Ikea, beror ju på hur klockan blir. Han ville att jag skulle gå på parkeringen....wow...har de insett? hehe..
Fick iallafall 50 timmar nu i april... bättre än inget I guess..

Kommentarer
Postat av: Hawkeye

Var ni på Valvet?

Svar: Nej..:Vad är Valvet?
Sabina

2013-03-27 @ 22:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0