SKor= förbannelse

Ja..var inte nog med de Ecco skorna..har gått o köpt ett par Adidas skor med..men ska lämna tillbaka dem...fast jag inte vill egentligen..eller ska jag behålla dem?




Sen på Maxi igår köpte jag skor med...99 kr styck hehe...så jag köpte 3 par... behöver inte ha Converse eller liknande, dessa behöver man inte vara rädd om...


 

o sen med högt skaft med...svarta o röda.... ja jag vet...galen i skor!!! hade istället behövt köpa fin skor...
o börjar bli smått galen i väskor med...aaaaa!

Jag hade velat designa egen väska...men vet inte riktigt hur man ska ta sig till...någon som vet hur man går till väga?

JObbar bara lördag denna veckan....tisdag idag..och är redan rastlös..


Kommentarer
Postat av: Bea

Sketans fina skooor ju! Jag såg också skorna i maxibladet. Tänkte nog också släp till!



Kraaaaaaam

2012-03-20 @ 13:58:19
URL: http://snackaom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0