Helgen som var..

Helgen har varit bra..
Var på musikal i fredes, Sound of Music....de var duktiga, men det var inte speciellt bekvämt o sitta på teatern...
Efter det tog Anja, Malin o jag en öl på Harrys...
I lördags jobbade jag till 18.. efter det tog jag bara det lugnt hemma..
Igår så var jag i Hovby och satte på mina sommardäck...fan va tråkigt det är att byta däck asså.. tungt med..men nu är de på..så jag passade på att dammsuga bilen och dammtorka den... Man gör ju inte de direkt på vintern...
Idag blir det jobb, solen skiner ute så det blir nog en bra dag idag.. se om de blir några böter hehe..
Ibland känns det inte som man jobbar...:) trevliga kollegor med...
På onsdag ska jag o Emma ev äta lunchbuffé på Rosegarden..sååå gott...ni får gärna hänga på om ni vill..

Blev överraskad av skattebeskedet..loggade in på nätet efter alla pratat om det..Har nog aldrig fått så mycket..frågan är om man ska vänta o få dem efter sommarn..eller om man ska ha dem innan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0