Freitag..hela dagen.

Ja..nu är det fredag... veckan har bara flutit på tycker jag...var ledig i onsdags (riktigt skönt)... Var med Madde och käkade på Rosegarden... o hängde med henne när hon köpte skor...men fan..jag köpte ett par jag med!!! Vad sa jag innan ,förbannelse! hehe..



Idag blir det ett besök på Synsam, sen börjar jag jobba kl 12...
Igår var det mkt o göra på jobbet...fick skippa min lunch och jag var duktigt hungrid kl 19 efter ätit 2 knäckebröd o ett äpple kl 10.. Men men...överlevde ju så..
I helgen ska jag jobba, imorgon iallafall. Sen på kvällen ska jag iväg en sväng är de tänkt...
Jag har skickat efter arbetsgivarintyg iallafall nu...så ska väl snart komma igång med möte på arbetsförmedlingen och kunna stämpla... Fick bara 43h planerade i april...men sen har jag blivit kallad på utbildning med i 5 dgr..så då blir det lite mer iallafall:) SÅ kommer befinna mig i vackra Höllviken igen...

Nästa helg e jag faktiskt ledig!! ta mig fan, har jag inte vatt på 5 veckor..kan ifs ändras men...hade tänkt åka ner en sväng till Ystad och se Caroline Gynnings utställning...någon som hade velat följa med?

Ska börja skriva en lista över mål som jag har och saker jag vill göra...o försöka bocka av den listan...Läste precis ut Mia Törnbloms bok..o man får sig en tankeställare....känns som man lever för lite..om ni förstår vad jag menar?


Kommentarer
Postat av: roxanna

tusen tack söta du :D

2012-03-30 @ 20:05:59
URL: http://sannassanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0