today.....

Fredagen blev rätt fartfylld...vi hade mkt på jobbet.. sprang på två larm..o sen var jag med på ett  grip... bra så man får lite erfarenhet:)
Igår var det lugnt...jag röjde i mina förråd...fasen vad skit man har alltså..har mkt som jag ska skänka...det e konstigt att varje gång man städar så slänger man nästan lika mkt varje gång... Var även en sväng på gymmet..kändes bra...får se om jag kanske joggar en sväng ikväll... Måste ordna upp kondisen märkte jag efter sprungit på stan... Idag verkar de lugnt annars... Satt hemma igår o kollade på melodifestivalen...ingen som hade tid med mig..


Kommentarer
Postat av: Hawkeye

Censurerat inlägget?

2012-03-04 @ 16:51:04
Postat av: sabina

va??vad menar du

2012-03-14 @ 23:32:59
Postat av: Hawkeye

Du hade skrivit om någon som inte accepterade sin p-bot men det finns inte kvar längre.

2012-03-15 @ 13:13:49
Postat av: sabina

nej jag har inte tagit bort någonting..konstigt..o vill fortfarande veta vem du e hehe

2012-03-15 @ 22:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0