Dagen än så länge

Idag e de soligt o glatt..dock inte så varmt? Var ute o cyklade precis..dock bara till Willys..men var duktigt att inte ta bilen tycker jag hehe... Ska dock göra de till Maxi sen..de hade inte riktigt allt... Ska försöka mig på o göra en Jämtländsk Älggryta senare idag... återstår o se vilken katastrof det blir haha..
Annars idag har jag mixat med fuji och gjort en fotobok över 2010...slipper man ju framkalla bilder...

tänkte försöka ta i tu med massa smågrejer som "man ska göra sen" som bara blir liggandes..så ska försöka göra klart den där scrapbook skiten...sen andra foton som ska in i fotoböcker...sen överger jag nog smått de där med scrapbook...det e fint..men orka ha jobbet bakom hehe..

Imorgon valkas det musikal....3 timmar lång..
ska även jobba imorrn... P ringde och frågade om jag kunde täcka för henne...Javisst! jobb jobb jobb
skickade även in en ansökan som timanställd på maxi...se om de nappar

återkommer ikväll hur de gick med maten

Kjam


Kommentarer
Postat av: Bea

Scrapskit Hahaha.....

Håller tummarna för maxi :)

2012-03-22 @ 21:15:37
URL: http://snackaom.blogg.se/
Postat av: sabbe

hehe sorry :P

2012-03-23 @ 00:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0