Gott slut Gott nytt

Då var både jul och nyår förbi.
Julafton var trevligt och man åt alldeles för mkt precis som vanligt..o jag var ledig ons-tis...så det var rätt skönt.. Har precis jobbat helg...Slapp åka in på jouren på nyårsafton, men fick åka in två gånger igår...lite pengar iallafall..
Vad har annars hänt.. I torsdags var det begravning i Gualöv för farmor...Fin kyrka..men kändes inte riktigt som en begravning iom det bara var en urna där..men men..

Avgasröret e paj...såg att ändröret e väck..vet inte om de e sönder på fler ställlen....det flög av i fredags...hördes lite skrammel hehe..hoppas ingen var bakom:p Såg inget på vägen hem iallfall haha..
Nyårsafton firade jag i Åhus med mamma, pappa och Eva...ville ta det lugnt iom jag hade telefonen..o de har ju musikenså hög i Hovby på deras fester.. Men svängde inom på vägen hem o hälsade gänget gott nytt år.

Var på previa den 23e o gjorde hälsoundersökning för nyanställning...För nya jobbet.... och ska den 23ejan-2 feb på utbildning i Höllviken. Anställning från 1e februari. Och heltid :) Vet inte om det e permanent med heltid eller om det e tillfälligt..men skitsamma :) Så från o med den 20e så jobbar jag inte på sjukan...Eller jo..men tjänstledig :)
Kommer sakna kollegorna...inte alla, men många :/ Finns så underbara människor där..

Idag är det nya tag som gäller..har gått upp som f'n på sistone så det e knipa käften o röra på fläsket hehe..

Funderar på att ha en fest kanske...känns som det e min tur..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0