:)

Efter vi spelade bingolotto o söndags blev det lite Trivial Pursuit...o jag vann..yeii...
jobbat må-ons..eller tors morgon, jobbade ju natt i onsdags..o det var lite smått jobbigt o hålla sig vaken vissa perioder...sen sov jag till..13..kunde inte sova länge...o vid 17 körde jag till L-krona...svängde inom Biltema först för lite spolarvätska...träffade på Jerrie o snackade lite... Sov över till fredag o körde hem på morgonen...

Vid 13.30 tiden kom Fredde hit...drack lite kaffe o tjötade..sen hängde han med mig och kollade på hus..Sött, men för mkt o göra vid..

Längtar till tisdag :)

O imorrn e det nya tag..inget onyttigt...så bjud mig inte på sånt!

See ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0