denna veckan..

Helgen gick bra o jobba...men får erkänna att det var lite drygt med 12h...men beror nog mest på att det inte är så mkt och göra..eller att lära sig...annat blir nog när man lär sig rondering..
nu måndag o tisdag har jag mest tagit det lugnt.. tränade lite Funky Dance idag med..märks att man inte tränat på länge... Passade på o färga håret idag med..slippa utväxten..
Så nu blir det jobb onsd och tors.... Jag vet inte riktigt hur jag ska göra..om jag ska återgå till sjukan o jobba där när jag inte jobbar på väktarjobbet...om man nu kunnat det... kanske är dumt o säga upp sig från fast anställning?..vet inte riktigt hur jag ska göra...måste ju kunna försöja mig :// Samtidigt vill jag inte tillbaka..ska höra med chefen om man varje månad kan ta obetald semester de dagar man bevakar.. får se..

annars är det inte direkt några planer...förhoppningsvis dejt på lördag... o sen på söndag hem till Emelie o spela BINGo lotto....precis som man vinner hehe.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0