Dagen...

Feeling good:) Hoppas de går rätt denna gången o inte ännu en återvändsgränd:)

Var o lämnade lite mat till morsan idag..lagade flygande jacob igår... B hade inte ätit det på länge så...var de fixat :) Så kom upp tidigt idag..han åkte med tåget 5.26... men la mig nån timme till när jag kom hem...vad finns det o göra så tidigt liksom? hehe... Var inne o kollade på bokrean med men.. Inte mkt intressanta böcker i år tycker jag. Köpte 4 böcker på Kstad bokhandel, hade ju presentkort  där som jag fick i julklapp.
 
Jag passade på o hälsa på mina kollegor på sjukan med...saknar dem...de flesta iallafall.

Ikväll ska jag ut o käka med gänget på ortopeden...o sen se handboll...ska bli trevligt :)

Inte för det är många som läser denna bloggen..men vet någon var man kan hitta legging/jeggings som e lite mer täckande? Hittar inget i stan i ens storlek... får kanske beställa via nätet...

Och vet  ni någon bra konstnär som har färgglad konst...fast små tavlor?

Var även hos chefen innan B kom till stan.. Ska lära mig nytt område på måndag...spännande :)




en  av böckerna jag köpte....vet någon som Zlatans bok är bra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0