dagen so far...

Det blev ingen handboll...de gav tydligen biljetterna till någon annan...menmen..morsan kom hit en stund efter jobbet o drack kaffe... Annars var inte gårdagen någon nyttodag..

Idag sov jag rätt länge....tog en promenad till Okq8 o postade ett brev....sen gick jag till bilen o körde o tvättade den..vilket var välbehövligt.. Solen skiner ute idag..o är riktigt skönt....men man kan ju inte va ute hela dagen..inte kul ensam iallafall..
De ringde från personkontoret idag så jag ska jobba imorgon o på lördag..yeii..mer pengar till mig nästa månad hehe...nu tror jag att jag har jobbat ihop mina timmar till utbildningen...Får väl se när nästa går...Hoppas lite att den är i gbg hehe.... O håller tummarna att jag inte jobbar den 10e o 11e mars...då det är planeratatt fira Sandra i Ullared...men kan inte tacka nej till jobb...Får väl se...

Nu ska jag nog läsa lite...o sen kanske rentav städa förråden....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0